ارتباط مستقیم با 30775 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جامعه دانشگاهی نباید نسبت به فرهنگ کشور بی‏‌تفاوت باشد

جامعه دانشگاهی نباید نسبت به فرهنگ کشور بی‏‌تفاوت باشد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: جامعه دانشگاهی نباید نسبت به وضعیت فرهنگی کشور بی‎تفاوت باشد و وضعیت فرهنگی کشور را باید به گونه‎ای تبیین کنیم تا به سمت عرف‎های غلط پیش نرویم.


عباس قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه زنجان، درباره شعار سال، اظهار کرد: شعار امسال، اهمیت و نقش فرهنگ را در جامعه هویدا می‎سازد؛ زیرا تا زمانی که فرهنگ اصلاح نشود باقی موضوعات به خودی خود قابل حل نخواهد بود. در واقع مبنای جامعه ایرانی مسایل فرهنگی است که سایر بخش‎های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در پس آن رشد می‎کند.

وی افزود: برای توسعه فرهنگ باید از خود فرد شروع کنیم تا به یک فضای فرهنگی همه‎گیر در جامعه برسیم. در همین حین هر دستگاه و ارگانی فراخور وظایف خود مسئولیتی را دراین حوزه برعهده دارد و دانشگاه که محل علم و پژوهش است از این امر مستثنی نیست.

قنبری با اشاره به ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های موجود در دانشگاه‎ها، تصریح کرد: دانشگاه‎ها بهترین و مناسب‏ترین محل برای ترویج فرهنگ هستند که باید توجه و دقت عمل بیشتری داشته باشیم، از همین رو برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی در اینکه جوانان و به ویژه دانشجویان را به سمت بخش‎های فرهنگی سوق دهد، بسیارمؤثر است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان، یادآور شد: در این بین حوزه‎های فرهنگی دانشگاه‎ها مسئولیت ویژه‎ای برعهده دارند. از این جهت که نباید تنها انرژی و توان خود را صرف برنامه‎های کلیشه‎ای کنیم، بلکهباید با یک رویکرد جدید در این راستا گام برداریم تا به نتایج مطلوبی برسیم. در کنار این موضوع، وحدت حوزه‎های علمیه با دانشگاه‎ها می‎تواند بسیار مؤثر واقع شود تا بتوان شعار امسال را محقق کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 134 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image