ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسکان 90درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه در خوابگاه‌های دولتی و خصوصی

اسکان 90درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه در خوابگاه‌های دولتی و خصوصی

معاون وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به مناسبت فرا رسیدن هفته خوابگاهها گفت: 90 درصد دانشجویان متقاضی در خوابگاه های دولتی و بقیه در واحدهای بخش خصوص اسکان یافته اند که می توان با کمک خیرین و بخش خصوصی وضعیت خوابگاه ها را بهبود بخشید.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربیاجان شرقی، مجتبی صدیقی، در بیست و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 2 کشور در دانشگاه تبریز دانشگاه تبریز را مشهدالشهدای دانشگاه های کشور و مهد بسیاری از اساتید و دانشمندان برجسته بیان کرد و گفت: با انتخاب دکتر پورمحمدی به عنوان رییس جدید، این دانشگاه یقینا روند رشد سریع تری را خواهد داشت.

وی افزود: این دانشگاه کارنامه قابل قبولی را در عرصه های مختلف به جای گذاشته است که این امر وجود اساتید برجسته و پتانسیل زیاد در این دانشگاه را نشان می دهد.

وی ادامه داد: کار در حوزه دانشجویی بسیار سخت بوده و دست اندرکاران و مسئولان این بخش باید وقت بیشتری بگذارند تا دانشجویان با رفاه بیشتری به تحصیل خود بپردازند.

معاون وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین با اشاره به مناسبت فرا رسیدن هفته خوابگاهها گفت: 90 درصد دانشجویان متقاضی در خوابگاه های دولتی و بقیه در واحدهای بخش خصوص اسکان یافته اند که می توان با کمک خیرین و بخش خصوصی وضعیت خوابگاه ها را بهبود بخشید.

وی اظهار کرد: در حوزه خوابگاه ها تشکیل اتاق تندرستی، تقویت شورای خوابگاه ها، دفاتر مشاوره، اعطای تسهیلات بیشتر به دانشجویان مقاطع مختلف ضروری بوده و جزوء برنامه های وزارت علوم است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 147 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image