ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرهنگ ورزش در جامعه ترویج شود

فرهنگ ورزش در جامعه ترویج شود

معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما با اشاره به اینکه در سال فرهنگ باید فرهنگ ورزش در جامعه ترویج شود،گفت: هدف از برگزاری مسابقات دانشجویی فرهنگی و تفریحی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، فاروق داودپور چهارشنبه‌شب در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در سالن دلگشا هچیرود چالوس، اظهار داشت: موفقیت فرهنگی ورزشی جوانان امروز ما مرهون تلاش و زحمات معلمان و مربیانی است که علم و دانایی خود را با اخلاص در اختیار این دانشجویان قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کسب مدال و رتبه نیست، افزود: در سال فرهنگ و اقتصاد باید تلاش کنیم فرهنگ ورزشی را در جامعه ترویج کنیم تا رخوت و سستی از ما دور شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی سازمان سما بیان داشت: بهترین و مهمترین دستاورد مسابقات ورزشی، افزایش اعتماد به نفس در جوانان است چرا که عدم اعتماد به نفس سبب ایجاد مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد در جامعه میشود.

این مسئول با اشاره به اینکه انتخاب یک تیم به عنوان تیم اخلاق اشتباه است، تصریح کرد: در المپیاد ورزشی دختران و پسران بیش از 90 درصد استان‌ها امتیاز بالای 30 گرفتند که این امر نشان از اخلاق خوب ورزشکاران است.

داودی از برگزاری اردوی سه روزه برای تیم‌های منتخب المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور خبر داد و متذکر شد: تیم‌های برگزیده این دوره از مسابقات با هزینه سازمان سما در اردوی فرهنگی و تفریحی سازمان سماء به مدت سه روز شرکت می‌کنند.

آمار بازدید: 225 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image