ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نقش دانشگاهیان در پیشرفت‌های علمی کشور بی‌بدیل است

نقش دانشگاهیان در پیشرفت‌های علمی کشور بی‌بدیل است

رییس دانشگاه تبریز گفت: به برکت انقلاب اسلامی توفیقات بیشتری در عرصه‌های مختلف علمی نصیب کشور شده است که نقش دانشگاهیان در این زمینه بی‌بدیل است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان با امام جمعه تبریز، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان حدود 10 هزار دانشجو مشغول به تحصیل بودند که به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر 210 هزار دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی استان مشغول تحصیل هستند.

وی گفت: این تعداد دانشجو علاوه بر شش دانشگاه دولتی در حدود 150 موسسه و مرکز دانشگاهی اعم از دانشگاه آزاد، پیام نور، جامع علمی کاربردی و غیرانتفاعی مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه ضرورت‌های اول انقلاب اقتضاء می‌کرد تعداد مراکز آموزشی در کشور افزایش یابد، اظهارکرد: باید در این زمینه بازنگری صورت گیرد تا کیفیت فدای کمیت نشود.

وی همچنین به قدمت آموزش عالی در تبریز اشاره کرد و گفت: ربع رشیدی بیش از 800 سال قبل در تبریز مرکز دانشگاهی بوده و این نشان از وجود پتانسیل و توانمندی در این استان می‌باشد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده، افزود: دانشگاهیان و به ویژه اساتید با همین عزم آموزش و تولید علم و فناوری، می‌توانند بر جنگ اقتصادی و نرم دشمن غلبه کنند.

آمار بازدید: 160 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image