ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وام شهریه امسال مشکل ساز می‌شود/ احتمال افزایش تعداد محرومان از وام

وام شهریه امسال مشکل ساز می‌شود/ احتمال افزایش تعداد محرومان از وام

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزات علوم گفت: متاسفانه مجلس 135 میلیارد تومان ردیف اعتبار مصوب سال 92 را در سال 93 به 100 میلیارد تومان کاهش داده است و اگر سرانه وام های دانشجویی افزایش پیدا کند تعداد دانشجویانی که می توانند از وام بهره مند باشند در سال آینده، نسبت به سال قبل کاهش یافته و درصد افرادی که محروم باقی می مانند بیشتر می شود.

دکتر ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سرانه وام های صندوق رفاه دانشجویی یک سال درمیان در هیان امنا صندق، بازنگری می شود امسال نیز بنا داریم این بازنگری را مجدد انجام دهیم و سرانه وام های دانشجویی را با شرایط کشور متناسب سازی کنیم.

وی ادامه داد: مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم در حوزه وام شهریه است که بخش عمده وام های ما را تشکیل می دهد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: متاسفانه مجلس 135 میلیارد تومان ردیف اعتبار مصوب سال 92 را در سال 93 به 100 میلیارد تومان کاهش داده است و اگر سرانه وام های دانشجویی افزایش پیدا کند بنابراین تعداد دانشجویانی که می توانند از وام بهره مند باشند در سال آینده، نسبت به سال قبل کاهش یافته و درصد افرادی که محروم باقی می مانند بیشتر می شود.

وی افزود: ما از اکنون در معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیگیر این مساله هستیم، وزیر علوم، تحقیقات و فناری نیز از این مساله حمایت می کند بلکه بتوانیم از ردیف های متمرکزاختلاف به وجود آمده را پوشش دهیم و وضعیت خوبی در زمینه وام شهریه و سایر وام ها داشته باشیم.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image