ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تمدید شد (18 اسفند 91)

مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تمدید شد (18 اسفند 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت ثبت‌نام دانشگاهها برای دریافت وام‌های 20 گانه دانشجویی صندوق خبرداد.



کیوان مرادیان کوچک‌سرایی افزود: با توجه به اینکه برخی از دانشجویان متقاضی هنوز نتوانسته‌اند مدارک خود را جهت دریافت وام تکمیل کنند، براین اساس دانشگاهها از روز یکشنبه 20 اسفند تا 24 اسفندماه به مدت پنج روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت صندوق رفاه، اسامی دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی را ارائه کنند.


مرادیان در ادامه اظهارکرد: دانشجویان متقاضی دریافت وام‌های 20 گانه صندوق رفاه از جمله وام شهریه، می‌توانند درخواست‌های خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام کنند و دانشگاه‌ها نیز باید دانشجویان متقاضی دریافت وام را در فرصت تمدید شده، به صندوق معرفی کنند.


به گفته مرادیان، در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 اعتبار 120 میلیارد تومانی به صورت علی‌الحساب برای بحث وام‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است که از این میزان 60 میلیارد تومان مربوط به وام شهریه، 30 میلیارد مربوط به وام تحصیلی و 30 میلیارد دیگر نیز مربوط به انواع وام‌های دانشجویی( وام‌های متمرکز) است.


وی با بیان اینکه همچنین 24 میلیارد تومان اعتبار به عنوان ذخیره در صندوق نگهداری شده است، گفت: دراین راستا دانشگاه‌هایی که اعتبار اولیه آنها به پایان رسیده است و خواستار اعتبار تکمیلی هستند، می‌توانند در بازده زمانی ذکر شده درخواست خود را جهت دریافت اعتبار بیشتر به صندوق رفاه ارائه کنند.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام وام‌های دانشجویی، مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی، زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی، تاریخ ثبت‌نام وام‌های دانشجویی، وام‌های دانشجویی، وام دانشجویی، وام‌های 20 گانه دانشجویی

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image