ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دانشگاه‎ها نباید دچار روزمرگی شوند

دانشگاه‎ها نباید دچار روزمرگی شوند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: دو مرکزعلمی کاربردی جدید در استان راه‎اندازی می‎شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، سعید محمدزاده درهمایش تجلیل از مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد لرستان، بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از دانشگاه‎های موفق در بین دانشگاه‎ها حضور دارد از این جهت که با ایجاد مهارت در بین قشر فارغ‎التحصیلان خود خدماتی را به جامعه ارائه می‎کند.

وی اظهارکرد: دانشگاه علمی کاربردی شغل محور است و زمانی که رشته‎ای در دانشگاه اشباع شود آن رشته حذف و رشته جدیدی احیا می‎شود.

محمدزاده تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی با این رویکرد که شغل در جامعه ایجاد کند وارد عرصه شد و مشکل اشتغال را تاحدی حل کرده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: دانشگاه‎های علمی کاربردی نباید دچار روزمرگی شوند و باید بحث‎های کارآفرینی جدید وارد مراکز و به دانشجویان ارائه شود.

وی با بیان اینکه امسال، سال آموزش‌‏های خاص است، گفت: این آموزش‎ها در بین سطوح عرضه می‌‏شود و هدفش این است که بتواند ارتقاء شغلی در عرصه‎های صنعت، تولیدی، خدماتی و کشاورزی ایجاد کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ارتقاء شغلی افرادی که شاغل هستند، پیشرفت مطلوبی داشته و تولید کیفیت پیدا کرده و بازاریابی و تجارت در سطح بالاتری به وجود می‌آورد.

محمدزاده اظهار کرد: امسال دو مرکز علمی کاربردی در سطح استان اضافه می‎شود و از مهرماه سال‎جاری نیز پذیرش دانشجو خواهند داشت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image