ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آینده روشن کشور در حوزه آموزش عالی فنی و حرفه‌ای

آینده روشن کشور در حوزه آموزش عالی فنی و حرفه‌ای

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای معتقد است:‌ آینده کشور در حوزه آموزش عالی فنی و حرفه ای روشن و امیدوار کننده است .


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر مسعود شفیعی در جمع تعدادی از مشاورین و مسوولین این دانشگاه، مراکز آموزش عالی را یکی از ارکان اصلی کشور دانست و با اشاره به رسالت این مراکز در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، افزود: وظیفه همه ما حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور است و نباید فرصت‌های به دست آمده را نادیده گرفت.

شفیعی وظیفه مشاورین را مهم و تأثیر گذار دانست و گفت: مشاورین باید با نگاهی علمی و با تدبیر و آینده نگری و رعایت همه جوانب نظرات خود را منعکس کنند تا تصمیم مناسب اتخاذ شود.

وی تغییرات مدیریتی را امری طبیعی دانست و در عین حال تأکید کرد: نباید برای تغییرات عجله و شتاب کرد همه کارها باید با بررسی دقیق و ملاحظات اخلاقی صورت پذیرد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این ارتباط، گفت: تغییرات ضروری به دور از سوگیریهای سیاسی و جناحی انجام خواهد شد و از کسانی که با سیاست‌های دانشگاه و برنامه دولت تدبیر و امید همراه هستند بهره بیشتری خواهیم برد.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود مسوولین ستادی و روسای مراکز را به تلاش و جدیت، برنامه ریزی، حرکت در مسیر قانون و کارعلمی، پرهیز از اختلاف افکنی و شایعه پراکنی، مدارا و ارتباط صمیمی با دانشجویان، کارکنان و استادان دعوت کرد و گفت: شأن دانشگاه و مراکز وابسته به آن بسیار بالاست و مردم انتظار دارند این مراکز به بهترین شکل اداره شود.

وی افزود: فرزندان این مردم در اختیار ما هستند و باید نسبت به نیازهای تربیتی و علمی و مهارتی آنها به شایستگی اقدام شود. کم کاری و سهل انگاری از هیچ کس پذیرفته نیست؛ البته اکثر مراکز ما دارای شرایط خوبی هستند، اما اگر خدای نکرده، مرکزی به این موارد کم توجه است باید خود را اصلاح کند.

وی در پایان آینده کشور در حوزه آموزش عالی فنی و حرفه‌ای را روشن و امیدوار کننده دانست و گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش همه مسوولین دانشگاه و مراکز سراسر کشور شاهد پویایی و موفقیت روز افزون باشیم.

آمار بازدید: 162 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image