ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برون‌سپاری خوابگاه‌های دانشجویی پس از بررسی وضعیت بخش خصوصی

برون‌سپاری خوابگاه‌های دانشجویی پس از بررسی وضعیت بخش خصوصی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: برای برون‌سپاری خوابگاه‌ها باید وضعیت بخش خصوصی در حوزه ساخت و ساز را بررسی کنیم و پس از آن برون‌سپاری آغاز می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در نشست خبری صبح امروز در رابطه با برون‌سپاری خوابگاه‌های دانشجویی گفت: برون‌سپاری خوابگاه‌ها یک تکلیف قانونی است که باید فرایند مربوط به آن طی شده و این مسئله اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر آسیب‌شناسی‌هایی در رابطه با وضعیت بخش خصوصی و شرایط حوزه اقتصادی انجام می‌شود تا بدانیم بخش خصوصی با توجه به افزایش قیمت مصالح در حوزه ساخت و ساز باز هم انگیزه نوسازی خوابگاه‌ها را دارد یا خیر.

مطیعی ادامه داد: بررسی‌ها را آغاز کرده‌ایم و پس از جمع‌بندی نهایی نتیجه را اعلام می‌کنیم، البته برای احیای اعتبارات و ارائه تسهیلات بانکی به بخش خصوصی داوطلب در حوزه ساخت و ساز خوابگاه‌های دانشجویی نیز تلاش می‌کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در هر صورت حرکت در مسیر خصوصی‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی ادامه می‌یابد ولی این مسئله پس از آسیب‌شناسی این حوزه انجام می‌شود.

وی همچنین به ضرورت بازنگری در شاخصه‌های ساخت و ساز خوابگاه‌ها اشاره کرد و گفت: خوابگاه‌های دانشجویی باید براساس شاخصه‌های کیفی و مطابق استانداردها ساخته شود.

آمار بازدید: 430 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image