ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی اسکان دانشجویان "ایران" و "تهران" در خوابگاه های جداگانه/ وضعیت اختصاص خوابگاه دانشجویان متاهل (13 شهریور 92)

اسکان دانشجویان "ایران" و "تهران" در خوابگاه های جداگانه/ وضعیت اختصاص خوابگاه دانشجویان متاهل (13 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: کلیه دانشجویان واجد شرایط خوابگاهی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران در خوابگاه های مجزا اسکان داده می شوند.


دکتر مصطفی محقق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت خوابگاهی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران، افزود: در زمان ادغام دو دانشگاه، دانشجویان ورودی سال 90 و 91 پس از انتزاع تعداد کثیری از این دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل خود در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. از سوی دیگر دانشگاه "تهران" به اندازه تمامی این دانشجویان از امکانات رفاهی و خوابگاهی برخوردار نیست و بخش هایی که نیاز به خوابگاه داشته باشند در اولویت ساماندهی قرار دارند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه معاونت دانشجویی و فرهنگی دو دانشگاه یکی است سعی داریم با برنامه ریزی کلیه دانشجویان واجد شرایط خوابگاهی را در دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران در خوابگاه های مجزا اسکان دهیم.

محقق اظهار داشت: تنها برای دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) خوابگاه مجردی در نظر گرفته نمی شود که آن نیز مختص امسال نیست و سال هاست که به دلیل کمبود خوابگاه این امر صورت نمی گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر تنها یک خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران به دلیل اینکه در زمان ادغام در اختیار بخش آموزشی دانشکده توانبخشی بوده است در دست تجهیز است که به زودی آن نیز به مجموعه خوابگاه های دانشگاه "ایران" اضافه می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: ثبت نام برای اختصاص خوابگاه جهت استفاده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیکی است که سعی می شود زیرساخت الکترونیکی این موضوع برای دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز فراهم شود اما در صورت آماده نشدن تا زمان بازگشایی دانشگاه، ثبت نام از متقاضیان خوابگاه به صورت دستی انجام می گیرد.

وی درباره خوابگاه متاهلین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از گذشته در شهرک دانشگاه یک مجموعه خوابگاهی برای متاهلین داشت اما ظرفیت این خوابگاه بسیار محدود است و افراد حداکثر نصف مدت تحصیل می توانند از آن استفاده کنند.

محقق افزود: این خوابگاه بر اساس جدول امتیازات به دانشجویان متقاضی از جمله دکتری تخصصی و دستیاران تعلق می گیرد. اما با توجه به محدود بودن ظرفیت از هر 5 متقاضی تنها یک نفر امکان استفاده از آن را دارد.

کلمات کلیدی: اسکان دانشجویان، اسکان دانشجویان دانشگاه ایران، اسکان دانشجویان دانشگاه تهران، وضعیت اختصاص خوابگاه دانشجویان متاهل، خوابگاه دانشجویان متاهل، خوابگاهی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 576 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image