ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تلاش دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دستیابی به نهادینه شدن ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه

تلاش دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دستیابی به نهادینه شدن ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم، ضمن گرامیداشت مقام معلم، تاکید کرد: از شاخص‌های ارزشمند اساتید و معلمان فنی و حرفه‌ای کشور، مهارت آموزی به جای مدرک گرایی است که شان و جایگاه آنان را نزد دانشجویان دو چندان می کند‌.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در بخشی از پیام دکتر مسعود شفیعی آمده است: دانشگاه به منزله نهاد مولد و اشاعه دهنده دانش و دانایی از جایگاه بزرگی در خلق ارزشهای معنوی و اخلاقی و علمی در جامعه انسانی برخوردار است. بدون شک استادان، معلمین ومربیان در ایجاد این جایگاه نقش بسیار موثری را داشته و دارند. شاید براساس همین تعریف است که پیامبران معلم بشر خوانده می شوند و در همه کشورها از جمله کشور ما روزی را برای تقدیر از استاد و معلم تعیین نموده‌اند تا از زحمات بی شائبه این عزیزان تجلیل شود.

گرامیداشت مقام استاد و معلم را در حالی برگزار می کنیم که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شده است و جامعه دانشگاهی کشور، به خصوص اساتید فرهیخته، کارکنان پرتلاش و دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه ای تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم خواهند نمود.

دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یکی از نهاد های تاثیر گذار، تلاش خواهد کرد تا ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه نهادینه شود و از این طریق دستیابی به اقتصاد مبتنی بر علوم و دانش تحقق یابد.

از شاخص‌های ارزشمند اساتید و معلمان فنی و حرفه ای کشور، مهارت آموزی به جای مدرک گرایی است که شان و جایگاه آنان را نزد دانشجویان دو چندان می‌کند."

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image