ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توضیحات وزارت علوم درباره تغییر رئیس دانشگاه کردستان/ هیچ حرمت شکنی صورت نگرفت

توضیحات وزارت علوم درباره تغییر رئیس دانشگاه کردستان/ هیچ حرمت شکنی صورت نگرفت

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیحاتی را درباره هیات اعزامی این وزارتخانه به دانشگاه کردستان ارائه کرد و ضمن رد برگزاری انتخابات هیات رئیسه در این دانشگاه بر انجام تمامی ملاقاتها با نهایت ادب و احترام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم درباره مصاحبه دکتر امینی رئیس دانشگاه کردستان با عنوان "در دانشگاه کردستان حرمت شکنی شد" توضیحاتی را از سوی هیات اعزامی وزارت علوم به این دانشگاه ارائه کرد.

بر اساس اعلام وزارت علوم : "استادان معرفی شده جهت ملاقات با هیات اعزامی، همگی نمایندگان دانشکده های مختلف دانشگاه بودند که توسط رئیس و هیات رئیسه دانشگاه انتخاب شده بودند."

"هیات اعزامی با 35 نفر از نمایندگان استادان معرفی شده که از سوی هیات رئیسه دانشگاه ملاقات کرده است. اگر شخصی در میان آنان بوده که هیات علمی نبوده، تشخیص هویت ملاقات کنندگان بر عهده مسئولان دانشگاه بوده نه با هیات اعزامی."

"هیچ گونه انتخاباتی در دانشگاه کردستان صورت نگرفته که نیازمند صندوق رای باشد. اعزام هیات به منظور بررسی وضعیت موجود دانشگاه و دریافت نظرها و پیشنهادهای استادان و کارکنان دانشگاه بوده، نه به منظور انتخاب رئیس دانشگاه."

وزارت علوم در ادامه این توضیحات یادآور شده است: "همانطور که ذکر شد هیات اعزامی هیچ گونه انتخابات و رای گیری به عمل نیاورده و در صورتی که نیاز به رای گیری احساس شود، قطعا ملاک های خاص برای رای گیری اعمال خواهد شد."

"اگر اعضای هیات علمی آن دانشگاه در بهمن ماه گذشته بدون اطلاع، دخالت و نظارت وزارت علوم انتخاباتی را برگزار کرده و نتایج آن را به وزارت منعکس کرده اند، این مسئله هیچ ارتباطی با وزارت علوم ندارد. وزارت علوم نمی تواند پاسخگوی یک حرکت خود جوش درون دانشگاهی باشد."

" تمامی ملاقات ها با نهایت ادب، احترام و اخلاق انجام شده است و اگر کوچکترین حرمت شکنی نسبت به هر کسی در این جریان صورت گرفته باشد، خوشحال خواهیم بود که مصادیق آن را به بلافاصله به وزارت علوم گزارش کنند."

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image