ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

دانشگاه علمی کاربردی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارتقای کمی و کیفی ورزش، به زودی دانشگاه علمی کاربردی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش ایزد‌پور ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از حضور مدیران مسئول رسانه‌ها در نشست مشترک با مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه ورزش این استان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها نقد منصفانه داشته باشند همچنان که همیشه می‌شنویم در فوتبال یار دوازدهم هواداران هستند رسانه‌ها نیز به عنوان یار اول هر مدیر به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: آماده هر انتقادی از سوی اصحاب رسانه هستم و رسانه‌ها اگر جایی احساس کردند که اشتباهی صورت گرفته به ما انتقال دهند.

چیزی برای پنهان کردن از رسانه‌ها نداریم

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیزی برای پنهان کردن از اصحاب رسانه ندارم رسانه‌ها و خبرنگاران نقاط ضعف را به صورت کارشناسانه رصد کرده و به ما گزارش دهند تا امور را اصلاح کنیم.

ایزدپور با بیان این که ما فقط دنبال کار هستیم و با حواشی سر و کاری نداریم، ابراز داشت: حضور من در این استان فقط برای کار و خدمت به این مردم بوده است و وامدار کسی نیستم و هیچ توجهی به مسائل قومی و قبیله‌ای نمی‌کنم.

برگزاری بهترین انتخابات هیئت فوتبال کشور در استان

این مسئول تصریح کرد: در مدت حضور در اداره ورزش و جوانان یازده مجمع برگزار شده که در این مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون‌ها هم حضور داشته‌اند و این برای ورزش استان موفقیتی بزرگ است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع هیئت فوتبال در استان گفت: بهترین مجمعی که در استان برگزار شد مجمع فوتبال بود که حاشیه نداشت.

بازدید از 110 پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در این مدت اندک از عمر مدیریت از 110 پروژه عمرانی در استان و شهرستان‌ها بازدید و مشکلات آن‌ها را بررسی کردیم.

این مسئول با بیان این که نظر همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای ما مهم است، افزود: جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران برگزار کردیم و از نظرات آن‌ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردیم.

وی با بیان این که ورزش در این استان باید رو به سوی علمی شدن رفته و از حالت سنتی خارج شود خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با کارهای کارشناسی شده قصد راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی ورزش در این استان را دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این کار بزرگ باشیم.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image