ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان: سال سختی داشتیم

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان: سال سختی داشتیم

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان گفت: دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری 70-80 میلیون تومان در بخش فرهنگی هزینه کرده است و تا پایان سال شاید این هزینه به 100-120میلیون تومان برسد؛ امسال سال سختی را داشتیم و پیش بینی می‌شود سال 93 سال خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان باشد.


مجید رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت دهه فجر مد نظر داریم، اظهار کرد: مراکز دانشگاه علمی کاربردی فعالیت‌های منسجمی را در این زمینه خواهند داشت.

رفیعی در خصوص بودجه فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی افزود: در سال جاری نه تنها دانشگاه علمی کاربردی بلکه تمام دستگاه‌های کل کشور با کمبود بودجه همراه بوده‌اند و همین کمبود بودجه برخی طرح‌های اجرایی، عمرانی و فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده، اما دانشگاه علمی کاربردی به دلیل اینکه مستقل از بودجه‌های دولتی بوده مشکل خاصی را در بودجه نداشته است.

وی با بیان اینکه برای فعالیت‌های فرهنگی 200-250 میلیون تومان بودجه مورد نیاز است، اضافه کرد: در سال جاری 70-80 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و تا آخر سال شاید این هزینه به 100-120 میلیون تومان برسد؛ امسال سال سختی را داشتیم، اما سال 93 را سال خوبی برای فعالیتهای فرهنگی دانشجویان می‌دانیم.

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image