ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اهدای نهمین دوره جایزه افضلی‌پور در 16 اردیبهشت

اهدای نهمین دوره جایزه افضلی‌پور در 16 اردیبهشت

دبیر هیئت امنای جایزه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: 16 اردیبهشت ماه جاری نهمین دوره جایزه افضلی پور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "مصطفوی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور قدردانی از کار انسان بزرگ و عاشقی مانند مرحوم افضلی پور که کارآفرین و الگوی بی نظیری در تاریخ بوده و تمام ثروت خود را برای احداث دانشگاهی در کرمان کرده، از سال 82، دوره جایزه مرحوم افضلی پور برگزار می شود.

وی افزود: این جایزه هر ساله برای همواره برای ادای گوشه ای از دین خود به این فرد بزرگ از سال 82 هر سال جایزه افضلی پور در دانشگاه برگزار می شود و در این مراسم به یک شخصیت ملی، یک نفر از دانشگاه شهید باهنر و یک نفر شاخص از دانشگاه علوم پزشکی تجلیل می شوند.

مصطفوی تصریح کرد: هیئت امنای جایزه افضلی پور هفت ماه از سال را در این زمینه بررسی کرده و بعد انتخاب افراد صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در نهمین دوره جایزه افضلی پور که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد از شش دانشجوی ممتاز دکتری تقدیر و به سه دانشجوی آمار، شیمی و پزشکی جایزه علی افضلی پور اهدا می شود.

در این نشست همچنین پروفسور "هوشیار نوشین" استاد دانشگاه ساری انگلستان و خواهرزاده مرحوم افضلی پور اظهار کرد: در سال های اولیه تاسیس دانشگاه و بعد از حل شدن مسائل مربوط به احداث فیزیکی، دغدغه اصلی مرحوم افضلی پور پیدا کردن گزینه مناسب برای ریاست دانشگاه بود و بعد از گزینه های متعدد، دکتر میرزایی انتخاب شد.

وی افزود: عملکرد هر دانشگاه به کیفیت اساتید است و مرحوم افضلی پور از هر وسیله برای این کار استفاده می کرد و تلاش ایشان در این زمینه موفق بود.

نوشین تصریح کرد: مرحوم افضلی پور علاقمند به ارتباط دانشگاه و صنعت بود و اعتقاد داشت تا ارتباط خوب بین این دو بخش نباشد، نمی توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

آمار بازدید: 210 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image