ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جریان منضبط سیاسی در دانشگاه‌های موفق دنیا وجود دارد (16 شهریور 92)

جریان منضبط سیاسی در دانشگاه‌های موفق دنیا وجود دارد (16 شهریور 92)

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های موفق دنیا سیاسی نیستند ولی جریان منضبط سیاسی در آنها وجود دارد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ملک‌زاده وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مناظره دو نفره با ایزدخواه نماینده جنبش دانشجویی گفت: دانشگاه و وزارت علوم تلاش زیادی برای فعالیت علمی دارند ولی ما نباید خودمان را با کشورهای منطقه مقایسه کنیم، ما باید اساتید به روز و فعالیت سیاسی خوب داشته باشیم که فعالیت علمی ما خدشه‌دار نشود.

ملک‌زاده ادامه داد: دانشگاه‌های موفق دنیا سیاسی نیستند ولی جریان منضبط سیاسی در آنها وجود دارد نباید تفکر بسته در جامعه حاکم باشد.

وی گفت: از نظر پیشرفت علمی موسساتی در دانشگاه تهران وجود دارد که حتی از رویان نیز بهتر کار می‌کنند و 300 پیوند سلول بنیادی داشته‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه MIT بودجه بسیاری را برای دانشجویان فوق‌دکترا در نظر گرفته است و من معتقدم دانشگاه‌های ایران نیز باید اینگونه عمل کنند.

ملک‌زاده با اشاره به ضعف ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: نمی‌شود پروسه صنعتی را در کشوری که همه چیز آن بر اساس نفت است در دانشگاه انجام داد، ما طرح‌های موفقی در دانشگاه داریم که اگر صنعت اطمینان کند می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: قبول دارم که برای وزارتخانه‌ها واردات راحت‌تر است ولی باید با صبر و حوصله به تولید نیز بپردازند. ما می‌توانیم علم تولید کنیم ولی باید نشاط سیاسی را نیز تحمل کنیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های موفق دنیا، جریان منضبط سیاسی، دانشگاههای برتر دنیا، بهترین دانشگاههای جهان، دلایل موفق شدن دانشگاهها، دانشگاه MIT

آمار بازدید: 464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image