ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دومین جشنواره زیست محیطی دانش‌آموزی افتتاح شد

دومین جشنواره زیست محیطی دانش‌آموزی افتتاح شد

دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با بیش از صد اثر برگزیده در اردوگاه شهید باهنر تهران افتتاح شد و تا ۲۸ فروردین نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری با بیش از صد اثر برگزیده امروز دوشنبه 25 فروردین‌ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران افتتاح شد و تا 28 فروردین نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جشنواره دانش آموزی زیست فناوری ایران به صورت هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری آن، ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان برای فعالیت در این حوزه و کمک به شکوفایی استعدادهای نسل جوان است.

ثبت‌نام دانش آموزان از طریق سایت جشنواره انجام شد و در ثبت‌نام اولیه بیش از 800 نفر شرکت کردند که از این تعداد بیش از 500 نفر موفق به ارسال آثار خود در قالب‌های مقاله، عکس و کاریکاتور، روزنامه دیواری و ...در موعد مقرر شدند.

تمام آثار دریافتی از دانش آموزان توسط تیم داوری جشنواره متشکل از اساتید دانشگاه، دبیران آموزش و پرورش و کارشناسان ذیربط مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت آثار بیش از صد نفر در مقاطع راهنمایی، متوسطه، پیش دانشگاهی و دبستانی برگزیده شدند.

این جشنواره علاوه بر مراسم اهدای جوایز به برترین‌های دانش‌آموزی زیست فناوری شامل بخش‌های نمایشگاهی، سخنرانی های علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بحث و گفتمان‌های علمی، سینمای زیست فناوری و بازدیدهای علمی نیز است.

آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image