ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد میرزاده گزارش نقشه راه دانشگاه آزاد را به مجلس ارائه داد

میرزاده گزارش نقشه راه دانشگاه آزاد را به مجلس ارائه داد

رئیس دانشگاه آزاد، با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از تدوین نقشه راه دانشگاه آزاد در 6 ماه گذشته، به سوالات نمایندگان عضو این کمیسیون پاسخ داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از تدوین نقشه راه دانشگاه آزاد اسلامی در 6 ماه گذشته، به سوالات نمایندگان عضو این کمیسیون پاسخ داد.

وی ضمن ارائه گزارش کوتاهی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در مدت 6 ماهه حضورش در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه و تدوین نقشه راه این دانشگاه و نوشتن برنامه هدفمند عملیاتی برای توسعه کیفی دانشگاه آزاد خبر داد.

شایان ذکر است، در این جلسه که از جو دوستانه و همدلانه‌ای برخوردار بود، پس از صحبت‌های اولیه میرزاده، نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سوالات، ابهامات و پیشنهادات خود را با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرده و میرزاده به موارد مطروحه از جانب نمایندگان پاسخ داد.

همچنین میرزاده پیش از حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات، در دو نشست جداگانه با فراکسیون دانشگاهیان و همچنین محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

آمار بازدید: 194 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image