ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه 8 رشته فنی در موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار (5 آبان 92)

ارائه 8 رشته فنی در موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار (5 آبان 92)

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار گفت: در این مؤسسه هشت گروه آموزشی عمران، مکانیک، صنایع، کامپیوتر، معماری، شهرسازی، مهندسی شیمی و مهندسی برق فعال هستند.


غلامرضا پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: فریدونکنار ظرفیت‌ها و توانایی‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی چشمگیری دارد که به یقین نقش‌های برجسته‌ای در دفتر علم و فناوری این مرزوبوم می‌نگارد.

وی افزود: با توجه به وجود قابلیت‌ها و ویژگی‌های شایان و چشمگیر منطقه، مؤسسه آموزش عالی پردیسان در این شهرستان بنیاد نهاده شد.

رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار هدف محوری و اصلی این مؤسسه را تربیت دانش‌آموختگان متخصص و توانمند در رشته‌های فنی مهندسی دانست.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه‌های رشد علمی کشور و استان در این موسسه گفت: برای رسیدن به این هدف مؤسسه سعی دارد با جذب بهترین استادان منطقه موجب شکوفایی علمی دانشجویان شود.

پیروز بیان داشت: این مرکز دانشگاهی با داشتن بیش از یک‌هزار و 500 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد یکی از مؤسسه‌های مهم غیرانتفاعی در کشور است.

به گفته رئیس موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار، تاکنون بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموخته از این مؤسسه فارغ التحصیل شدند.

وی ادامه داد: در این مؤسسه هشت گروه آموزشی عمران، مکانیک، صنایع، کامپیوتر، معماری، شهرسازی، مهندسی شیمی و مهندسی برق فعال هستند.

کلمات کلیدی: موسسه آموزش عالی پردیسان، فریدونکنار، پردیسان، موسسه آموزش عالی پردیسان فریدونکنار، عمران، مکانیک، صنایع، کامپیوتر، معماری، شهرسازی، مهندسی شیمی، مهندسی برق

آمار بازدید: 962 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یلدا دوشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۱

از شما ریاست محترم خواهشمندم که رشته حسابداری را هم در این دانشگاه تدریس کنید.