ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار افتتاح خوابگاه حضرت خدیجه(س) دانشگاه ملایر

افتتاح خوابگاه حضرت خدیجه(س) دانشگاه ملایر

رئیس دانشگاه ملایر افتتاح خوابگاه حضرت خدیجه(س) ملایر را از برنامه‌های در دستور کار در سال جاری عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ملایر با تبریک سال نو اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران فرهنگی‌ترین انقلاب در بین انقلاب‌های شناخته شده جهانی است.

وی با تاکید بر نقش دانشگاه در تببین فرمایش مقام معظم رهبری گفت: دانشگاه در زمینه فرهنگ نقش پررنگی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه ملایر ابراز داشت: دانشگاه ملایر تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار ایشان مبذول خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های دانشگاه ملایر طی سال‌های گذشته افزود: دانشگاه ملایر با قوت و قدرت راه پیشرفت را در زمینه‌های علمی، فرهنگی و عمرانی در سال 93 ادامه می‌دهد.

وی افتتاح ورزشگاه، خوابگاه حضرت خدیجه(س)، برگزاری ترم تابستانی و برگزاری همایش تقدیر از برترین‌ها را از برنامه‌های در دستور کار در سال جاری در راستای تحقق شعار رهبری در این دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک سال نو به تبیین شعار سال جدید پرداخت و گفت: رویکرد مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی رویکردی تولیدمحور نسبت به اقتصاد است.

حجت‌الاسلام احمد فراهانی ابراز داشت: با این رویکرد اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، بلکه اقتصادی با تکیه بر تولید داخلی و برخاسته از توان داخلی است.

وی با اشاره به اینکه از دید مقام معظم رهبری فرهنگ مهمتر از اقتصاد است و به این مهم باید بیش از پیش پرداخته شود، گفت: تعاریف زیادی از فرهنگ وجود دارد، اما منظور رهبری از فرهنگ همان فرهنگ عالیه اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بر عملی کردن و تحقق شعار رهبری برای پیشرفت و آبادانی کشور توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم فرهنگ اقتصادی و مدیریت جهادی را در جامعه محقق کنیم، بی‌شک به توسعه و سعادت دست پیدا خواهیم کرد.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از اعضای هیئت علمی که به درجه دانشیاری نائل شده بودند، تقدیر شد.

آمار بازدید: 1290 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image