ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ضرورت بررسی چالش‌های پیش‌روی رشته پزشکی در دانشگاهها

ضرورت بررسی چالش‌های پیش‌روی رشته پزشکی در دانشگاهها

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی با تاکید بر به‌روزرسانی ضوابط اخلاق پزشکی در تخصص دندانپزشکی، گفت: بحث اصول حرفه‌ای اخلاق پزشکی و آموزش‌های مربوط به آن بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، دکتر باقر لاریجانی در چهارمین کنگره سراسری دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب افزود: اخلاق پزشکی در کشورهای فارسی‌زبان به ویژه ایران از گذشته‌های دور قابل اهمیت بوده و همواره مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: سه دهه است که بحث‌های نوین اخلاق پزشکی در کشور جایگاه پیدا کرده که از آن جمله می‌توان به تاسیس مرکز اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی همچنین بر ضرورت گسترش آموزش اخلاق پزشکی تاکید کرد و گفت: مجله اخلاق و تاریخ پزشکی سال‌هاست که در کشور ما در حال چاپ است و کنگره‌های متعددی در همین رابطه برگزار شده است.

باقر لاریجانی خطاب به شرکت کنندگان در کنگره خواستار به‌روزرسانی ضوابط اخلاق پزشکی مطابق با فرهنگ و نیاز کشور شد و به پزشکان توصیه کرد با بررسی چالش‌های پیش‌رو به مباحثی که در دانشگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد بپردازند.

وی با بیان اینکه اخلاق پزشکی در تمامی رشته‌های علوم پزشکی دارای اهمیت است گفت: باید با چالش‌های پیش روی این رشته روبرو شویم چرا که پزشکان همواره با روح و جسم انسان‌ها سروکار دارند و ما باید فرصت‌هایی را برای گسترش اخلاق پزشکی در کشور فراهم کنیم.

آمار بازدید: 395 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image