ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صدرنشین شد

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صدرنشین شد


رئیس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران گفت: تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران 2014 با 9 مقام قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در صدر قرار گرفت.


خبرگزاری فارس: تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین صدرنشین شد



مرتضی موسی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با پایان نهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران 2014، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 9 مقام قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در صدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست را در لیگ روبات خانگی کسب کرد، افزود: این تیم در بخش بهترین تیم فنی امدادگر واقعی نیز مقام نخست را به دست آورد.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران به لیگ روبات پرنده اشاره کرد و گفت: در این لیگ تیم ARC-MAV از دانشگاه امیر کبیر مقام نخست، تیم MRL از دانشگاه آزاد قزوین به مقام دوم و تیم KAVOSH از دانشگاه آزاد ساوه به مقام سوم دست یافتند.

موسی‌خانی با اشاره به کسب مقام نخست تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین در لیگ روبات امدادگر واقعی، اضافه کرد: در این لیگ تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد دوم و تیم ARIANA از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز مقام سوم را به دست آوردند.

این مسئول ابراز کرد: لیگ فوتبالیست سایز کوچک نیز با قهرمانی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مقام دومی تیم ZJU از چین و عنوان سومی IMMORTALS از دانشگاه علم و صنعت ایران به پایان رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه داد: همچنین در بخش رقابت فنی روبات فوتبالیست سایز کوچک نیز تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست را به خود اختصاص داد.

موسی‌خانی با اشاره به قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ فوتبالیست متوسط عنوان کرد: تیم CAMBADA از پرتغال و تیم HIBIKINO از ژاپن نیز موفق شدند عنوان دوم و سوم را در این لیگ به خود اختصاص دهند.

این مسئول افزود: در لیگ روبات استاندارد فوتبالیست تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام نخست و تیم BERLIN UNITED - NAOTH از دانشگاه هامبولت برلین آلمان و تیم HTWK از دانشگاه لاپیزیک آلمان به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران با بیان اینکه تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در لیگ روبات زیردریایی سنگین وزن مقام قهرمانی را کسب کرد، ابراز کرد: تیم خلیج فارس از دانشگاه آزاد شهر ری مقام دوم و پرند از دانشگاه امیر کبیر مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

موسی‌خانی ادامه داد: همچنین بهترین تیم فنی طراحی روبات زیر دریایی MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ آزاد ایران اضافه کرد: همچنین در لیگ روبات امدادگر مجازی تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم YILDIZ از دانشگاه صنعتی امیر کبیر به ترتیب در جایگاه اول تا دوم قرار گرفتند.

این مسئول به کسب مقام نخست تیم ARC-MAV دانشگاه امیر کبیر در لیگ روبات پرنده اشاره و بیان کرد: تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم ACE – COOTER از شهر کرمان به ترتیب به مقام دوم و سوم اکتفا کردند.

موسی‌خانی ادامه داد: در لیگ شبیه‌ساز عامل امداد، تیم S.OS از دانشگاه امیر کبیر، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم SOSHIANT از دبیرستان علامه حلی 4 به ترتیب مقام نخست، دوم و سوم را به دست آوردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به مقام نخست MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش بهترین ارائه، عنوان کرد: این تیم نیز در لیگ روبات مجازی قهرمان شد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930123000574#sthash.xvaPbgEe.dpuf

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image