ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رئیس‌جمهور نیجریه: دانشگاه‌ها خودشان تامین بودجه کنند

رئیس‌جمهور نیجریه: دانشگاه‌ها خودشان تامین بودجه کنند

«گودلاک جاناتان»، رئیس جمهور نیجریه تاکید کرد: وظیفه تامین بودجه دانشگاه‌ها تنها برعهده دولت نیست بلکه دانشگاه‌ها نیز باید برای تامین بودجه خود تلاش کنند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گودلاک جاناتان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها نباید بار تامین هزینه‌ها را تنها روی دوش دولت بگذارند افزود: آنها باید به دنبال راه‌های جدیدی برای افزایش درآمد خود باشند و اعتبارات تحقیقات و افزایش دارایی‌ را خود برعهده بگیرند.


وی در حاشیه مراسم اعطای مدارک عالی و افتخاری دانشگاه «انسوکا» (UNN) این سخنان را ایراد کرد. جاناتان تاکید کرد که بودجه ناکافی، تنها مشکل نظام ملی آموزش این کشور نیست بلکه برای اداره و هدایت یک سیستم آموزش عالی مبتنی بر قرن 21 باید چالش‌های رفتارهای غیراخلاقی و اعتصاب‌ها نیز بررسی و برطرف شوند.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز، جاناتان با خرسندی از بازگشت آرامش و صلح به دانشگاه‌ها تاکید کرد: دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی فدرال نباید تنها دارایی ایالت‌ها و جوامعی محسوب شوند که این دانشگاه‌ها در آن مکان واقع شده‌اند چرا که دانشگاه‌ها مراکز یادگیری بین‌المللی هستند که تمام مردم از هر نژادی باید فرصت استفاده برابر از آنها را داشته باشند.

آمار بازدید: 337 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image