ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه‌های نیجریه دست‌به‌دامن آموزش مجازی شدند

دانشگاه‌های نیجریه دست‌به‌دامن آموزش مجازی شدند

«بامیتاله اوموله»، معاون دانشگاه «اوبافمی آوولوو»ی نیجریه تصریح کرد: دانشجویان این کشور باید از آموزش الکترونیک برای فایق آمدن بر مشکلات عدیده ثبت‌نامی و سایر مشکلات مرتبط استفاده کنند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اوموله تاکید کرد: آموزش الکترونیک راه‌حل بسیاری از مشکلات دانشگاه‌های نیجریه است زیرا با کمک آموزش الکترونیک می‌توانید در دفتر اداره یا منزل خود باشید و درس بخوانید.

وی افزود: مزایای آموزش الکترونیک بسیار وسیع است و من با صدای بلند و رسا می‌گویم که آموزش الکترونیک راهی به سوی جلو است زیرا شامل به کارگیری فن‌آوری‌های چندرسانه‌ای می‌شود که این فن‌آوری‌ها به ارائه الکترونیک دروس و یادگیری مستقل کمک می‌کنند.

برنامه آموزش الکترونیک که از طر‌ح‌های «مرکز یادگیری راه‌دور» (OAU) محسوب می‌شود دروس آموزشی را در قالب‌های ویدئویی با استفاده از تبلت‌های شخصی‌سازی شده در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. محتوای درسی این ویدئوها با آنچه که در کلاس‌های درس تدریس می‌شود تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه «پرمیوم تایمز ان‌جی»، بنابر اعلام این دانشگاه، تمامی دانشجویان می‌بایست تبلت‌های شخصی‌سازی شده را دریافت کنند که قابلیت دریافت دروس آنلاین و آفلاین را دارند. محتوای درسی این کلاس‌های راه دور نیز در قالب تصاویر پاورپوینت و به صورتی که استادان در کلاس درس تدریس می‌کنند، ارائه می‌شوند. سایر بسترهایی که دروس آموزشی مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند مبتنی بر کنفرانس راه دور شبکه تلویزیونی، پیامک و مکاتبه خواهد بود.

دانشجویان در این دوره تحصیلی، بسته‌ای از جزوات و محتوای آموزشی دریافت می‌کنند. همچنین پروفسور «اولابود آسوبیوجو»، مدیر مرکز آموزش‌های راه دور نیجریه گفت: به منظور جلوگیری از تبعیض‌هایی که نسبت به دارندگان مدارک تحصیلی آموزش مجازی روا داشته می‌شود، هیچ کجای مدرک تحصیلیِ فارغ التحصیلان ذکر نمی‌شود که این افراد از سوی برنامه آموزشی OAU و با گذراندن دوره‌های مجازی فارغ التحصیل شده‌اند ضمن اینکه ارزش تحصیلی این مدارک معادل دوره‌های حضوری است.

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image