ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش سامانه‌ جلوگیری از هک بانک‌های اطلاعاتی ایجاد شد

سامانه‌ جلوگیری از هک بانک‌های اطلاعاتی ایجاد شد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از تولید سامانه‌ای برای جلوگیری از هک شدن و استفاده‌های غیر مجاز از بانک‌های اطلاعاتی خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدرضا دوستی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت ایجاد امنیت در بانک‌های اطلاعاتی، گفت: مراکزی چون دفاتر پیشخوان دولت و بیمه‌ها دارای بانک‌های اطلاعاتی مهمی هستند که نیاز است اطلاعات در شرایط امنی نگهداری شود.

وی از مطالعات محققان این پارک در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: در این راستا پژوهشگران پارک علم و فناوری خراسان جنوبی سامانه‌ای برای ایجاد امنیت در فضای مجازی با عنوان سامانه امن اینترنت عرضه کرده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه این سامانه نحوه دسترسی‌ها به بانک‌های اطلاعاتی را کنترل می‌کند، خاطر نشان کرد: این سامانه طی فرآیندی با ارائه یک کد خاص اقدام به کنترل دسترسی‌ها می‌کند.

وی به بیان اهمیت این سامانه پرداخت و یادآور شد: این سامانه ابزار مناسبی برای جلوگیری از هک شدن سایت‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و استفاده‌های غیر مجاز از آن خواهد بود.

دوستی با بیان اینکه این سامانه در مرحله تجاری سازی قرار دارد، ادامه داد: در حال حاضر قرار دادی برای کاربردی و تجاری سازی شدن این سامانه منعقد شده است.

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image