ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار حمایت پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان تا سقف 300 میلیون

حمایت پارک فناوری پردیس از شرکت‌های دانش بنیان تا سقف 300 میلیون

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی از ابتدای امسال وام 20 شرکت دانش بنیان را تصویب کرده و پارک فناوری پردیس نیز آمادگی دارد برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در مدت کوتاهی که مسئولیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به عهده گرفته 4 وزیر را به مجموعه پارک فناوری پردیس دعوت کرده است، گفت: با توجه به وجود همدلی در هیات دولت، مبانی اجرایی اقتصاد دانش‌بنیان مرتفع می‌شود و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور در راستای آشنایی هیات دولت برای تصمیم گیری‌های بعدی در حوزه دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند و زیران را به پارک فناوری پردیس دعوت کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اجرایی شدن برنامه‌هایی همچون معافیت مالیاتی و معافیت گمرکی برای شرکت‌های دانش بنیان، تصریح کرد: همه شرکت‌های دانش بنیان به نحوی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند، از جمله شرکت‌های دانش بنیانی که خارج از پارک‌های فناوری فعال هستند نیز در تیرماه امسال و همزمان با بسته شدن سال مالی می‌توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برنامه‌های این بنیاد در راستای اشتغال نخبگان افزود: برای جذب نخبگان و فعالیت آنها در شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌هایی داریم و معتقدیم می‌توان در حوزه دانش بنیان خیلی سریع ایجاد اشتغال کرد.

رئیس هیات امنای پارک فناوری پردیس ادامه داد: برای ایجاد اشتغال در حوزه دانش بنیان هم شرکت‌های فعال در داخل پارک‌های فناوری و هم شرکت‌های دانش بنیان فعال خارج از پارک‌های فناوری جزو اهداف و برنامه‌های ما هستند.

دبیر هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تحولات ایجاد شده در سال جدید تاکید کرد: در همین مدت کوتاه سال جدید صندوق نوآوری و شکوفایی وام 20شرکت نخستی که در نوبت بوده اند را تصویب کرده است و صندوق پارک فناوری پردیس نیز آمادگی دارد برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدهد.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image