ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش در دوره‌های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دانشجو می‌پذیرد

در دوره‌های دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دانشجو می‌پذیرد

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی 94 -93 براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی دانشجو می‌پذیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از میان برادران حوزوی برای سال تحصیلی 94 - 93 براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

بر اساس این مجوز، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای رشته‌های جامعه‌شناسی، علوم قرآن و حدیث و فلسفه تعلیم و تربیت در مقطع دکترا دانشجو می‌پذیرد.

این پژوهشگاه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های اقتصاد اسلامی، علوم قرآن و حدیث گرایش فلسفه تفسیر و مطالعات تاریخ تشیع را جذب می‌کند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، زمان و مکان برگزاری آزمون و مواد و ضرایب امتحانی به اطلاعیه صادر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir مراجعه کنند.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یکی از پژوهشگاه‌های مستقل زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از سه پژوهشکده علوم اسلامی، علوم رفتاری و علوم اجتماعی تشکیل شده‌ است.

این پژوهشگاه در قالب 11 گروه پژوهشی سازماندهی شده‌ که بر بازنگری و اسلامی‌سازی علوم انسانی متمرکز هستند و همچنین اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه تحصیلات توامان حوزوی و دانشگاهی دارند.

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image