ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (21 بهمن 91)

راه‌اندازی دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران (21 بهمن 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه مراحل نهایی اخذ مجوز دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در وزارت بهداشت طی می‌شود، گفت: این دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد تا مهر سال آینده در دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.



دکتر محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، توسعه کمی و کیفی آموزش را از مهمترین برنامه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دو رشته یادگیری الکترونیک سلامت و مهندسی بیمارستانی در حال تصویب مراحل نهایی خود در وزارت بهداشت است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولین ورودی‌های این رشته‌ها از مهر سال آینده پذیرفته می‌شوند.


وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی دانشگاه در چند سال اخیر توسعه‌های کمی و کیفی قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه در حوزه آموزش توانسته طی چند سال گذشته هر سال یک دانشکده جدید به مجموعه دانشکده‌های دانشگاه اضافه کند و در بعد کیفی بازنگری برنامه‌های درسی دانشجویان پزشکی و تحولات دیگری که در بحث‌های آموزشی اتفاق افتاد نمایان گر توجه و اهمیت مسئولان گذشته دانشگاه به حوزه آموزش بوده است.


دکتر جلیلی در پایان به مهمترین برنامه‌های آموزشی دانشگاه در سال‌های آتی اشاره کرد و گفت: ما در سال آینده دنبال بحث چهار ساله آموزشی در دانشگاه بودیم که امیدواریم این برنامه در آینده نیز ادامه و محقق شود. در واقع تلاش می کنیم در آینده نیز اهداف دانشگاه را بر اساس نقشه علمی از پیش تدوین شده پیش ببریم.


کلمات کلیدی: رشته یادگیری الکترونیک سلامت، رشته تحصیلی یادگیری الکترونیک سلامت، رشته مهندسی بیمارستانی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، رشته های جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image