ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان ثبت‌نام آزمون آیلتس از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام آزمون آیلتس از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام آزمون آیلتس از فردا آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com برای ثبت‌نام اقدام کنند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس از فردا آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال شنبه 20 اردیبهشت ماه در تهران به نشانی انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون در رابطه با اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج این آزمون از طریق سایت results.ielts.org اعلام خواهد شد و ثبت نام شوندگان می‌توانند با مراجعه به آن از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در مورد آن دسته از شرکت کنندگان که نیاز به دریافت کارنامه خود دارند، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در تاریخ شنبه 3 خردادماه با مراجعه به دفتر مرکزی آیلتس کارنامه خود را دریافت کنند.

اقبالی گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image