ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو فردا برگزار می شود (19 تیر 92)

هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو فردا برگزار می شود (19 تیر 92)

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو در 8 شهر گفت: داوطلبان تا پایان وقت امروز می توانند کارت آزمون خود را دریافت کنند.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفتاد و نهمين آزمون زبان انگليسي پيشرفته (Tolimo:E-A2013) فردا پنجشنبه 20 تیرماه در 8 شهر اصفهان، بابل، تبريز، تهران، شيراز، كرمان، رشت و مشهد برگزار می شود.

وی افزود: برگ راهنما و كارت شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 18 تیرماه بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور به آدرس www.sanjesh.org قرار دارد و داوطلبان تا پایان وقت امروز می توانند با وارد كردن اطلاعات شامل شماره پرونده و كد رهگيري و يا نام و نام خانوادگي، سال تولد و شماره كارت ملي خود نسبت به پرينت آن اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: هر داوطلب براي شركت در جلسه آزمون بايد پرينت كارت شركت در جلسه آزمون و اصل كارت ملي يا گذرنامه خود را ارائه کند اما چنانچه با اشكالي در كارت برخورد کردند مي توانند با مراجعه به نماينده اين سازمان مستقر در باجه رفع نقص نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی: هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو، زمان برگزاری هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو، برگزاری هفتاد و نهمین آزمون زبان تولیمو، آزمون زبان تولیمو، آزمون زبان تولیمو 92، آزمون زبان تولیمو تیر 92، Tolimo، آزمون Tolimo

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مریم يکشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

جواب ازمون هفتاد ونهمین ازمون تولیمو که میاید.