ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 85 درصد از دانشجویان دانشکده‌های خبر وارد عرصه کار می‌شوند

85 درصد از دانشجویان دانشکده‌های خبر وارد عرصه کار می‌شوند

معاون اداری و مالی دانشکده خبر تهران گفت: دانشکده خبر مشهد با مشکلات عدیده مالی رو به روست و انتظار می‌رود نهادهای مختلف در استان برای حل این معضل چاره‌اندیشی کنند.



رشید بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به عدم فعالیت دانشکده خبر مشهد به مدت چهار ترم، تصریح کرد: با اینکه این دانشکده در چهار ترم پذیرش دانشجو نداشت، اما هزینه‌های مربوط به اجاره محل، حقوق اساتید و هزینه‌های جاری دانشکده سر جای خود باقی مانده است.


وی ادامه داد: انتظار ما این است که مسوولان استان در این رابطه چاره‌اندیشی کرده و به دانشکده خبر مشهد کمک کنند؛ در حال حاضر از دانشکده‌های خبر اهواز و شیراز به دانشکده خبر مشهد کمک می‌شود.


بهاروند تصریح کرد: از استان خراسان این انتظار می‌رود که به عنوان قطب رسانه‌ای کشور مطرح باشد و این مهم با توسعه و گسترش دانشکده خبر مشهد امکان‌پذیر خواهد بود.


وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دانشکده‌های خبر در سطح کشور، گفت: ابتدا برنامه دانشگاه خبر تهران این بود که در هشت استان شعبی ایجاد کند؛ اما در حال حاضر برای ما پنج استان فعلی کافی است چرا که کیفیت دانشکده‌های خبر از اولویت بیشتری برخوردار است.


معاون اداری و مالی دانشکده خبر تهران افزود: در حال حاضر به دنبال گسترش رشته‌های تحصیلی دانشکده‌ها همراه با ارائه کیفی این دروس در دانشکده‌های خبر هستیم و در این زمینه اقدامات ابتدایی انجام شده و رشته خبرنگاری بین‌المللی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه خبر تهران ارائه شده است.


معاون اداری و مالی دانشکده خبر تهران با اشاره به ظرفیت‌های ورود به بازار کار برای دانشجویان این دانشکده‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر 85 درصد از دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده‌های خبر، پیش از اتمام دوران تحصیل وارد عرصه کار می‌شوند؛ با این حال این نگرانی نسبت به بیکار ماندن فارغ‌التحصیلان این دانشکده‌ها وجود ندارد؛ چرا که کسانی که به دنبال نتیجه باشند راه خود را پیدا خواهند کرد.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image