ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ازدواج دانشجویی روشی بنیادی در تحقق افزایش جمعیت جوان است

ازدواج دانشجویی روشی بنیادی در تحقق افزایش جمعیت جوان است

مدیر موسسه فرهنگی فروغ فلق معتقد است ازدواج دانشجویی روشی بنیادی در راستای تحقق افزایش جمعیت جوان است.




زهرا همتی در گفت‎وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، افزود: خروجی جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‎های پیام نور استان تهران و لرستان یک زیربنای فرهنگی در سطح ملی خواهد بود.



وی بیان کرد: ازدواج آسان مدنظرخاص مقام معظم رهبری بوده و با توجه به اینکه جمعیت جوان ایران رو به کاهش است، این مهم مورد تاکید خاص ایشان است.



مدیر موسسه فرهنگی فروغ فلق ادامه داد: ازدواج دانشجویی یکی از بنیادی‎ترین روش‎هایی است که می‎تواند نظر خاص رهبری را درباره افزایش جمعیت جوان کشور محقق کند.



همتی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی تنها برگزاری یک مراسم و پخش شیرینی و صرف شام نیست؛ بلکه درصدد این هستیم که فرهنگ ازدواج آسان را در سطح ملی رواج دهیم.



وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام‎نورعلاوه برعلم‎آموزی، کارهم می‎کنند، اضافه کرد: دانشگاه پیام‎نور با برگزاری جشن ازدواج دانشجویی حرکت فرهنگی انجام داده است.



مدیر موسسه فرهنگی فروغ فلق تصریح کرد: دانشگاه‎های پیام‎نور با این اقدام حرکتی نهادینه و مورد نظر خاص مقام معظم رهبری را انجام داده‌اند.



همتی با اشاره به اینکه با ازدواج نیمی از ایمان انسان‎ها کامل خواهد شد، گفت: جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه‎های پیام نور استان تهران و لرستان را با رویکرد ملی، انسانی و اسلامی برگزار می کنیم.

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image