ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 210 هزار دانشجو در 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

تحصیل 210 هزار دانشجو در 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی در استان فعال بوده که نزدیک به 210 هزار دانشجو در انها مشغول تحصیل و فراگیری علم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی جهانگیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت‌های فناور، مراکز علمی و پژوهشی، مراکز تحقیق و توسعه (R&D)، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، مخترعان و نوآوران و صاحبان صنایع می‌توانند در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته و در راستای حمایت از تولید و تجاری‌سازی آنها برگزار خواهد شد.

جهانگیری اظهار کرد: هدایت استان به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و مدیریت فناوری استان هدف اصلی دفتر آموزش و پژوهش است.

وی گفت: این دفتر همچنین در زمینه تجاری‌سازی تولیدات شرکت‌ها نیز اقداماتی انجام داده و در صدد است تا دستگاه‌های اجرایی استان را به خرید ملزومات مورد نیاز اداری خود از این شرکت‌ها تشویق کند.

جهانگیری با ارایه گزارشی از وضعیت علمی و آموزشی استان اظهار کرد: 140 دانشگاه و واحد دانشگاهی در استان فعال بوده که نزدیک به 210 هزار دانشجو در انها مشغول تحصیل و فراگیری علم هستند.

وی افزود: 72 مرکز تحقیقاتی، 8 هزار واحد صنعتی، شش مرکز رشد و 310 شرکت دانش‌بنیان نیز در استان فعال هستند که با بهره‌گیری درست از آنها می‌توانیم در راستای اقتصاد مقاومتی با استفاده از اقتصاد دانش‌بنیان گام برداریم.

جهانگیری گفت: راه‌اندازی پرتال جامع علمی فناوری استان برای سرویس‌دهی مناسب و جلوگیری از امور تکراری و همچنین ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان در زمینی به مساحت 100 هکتار از دیگر برنامه‌های دفتر آموزش و پژوهش استانداری است.

آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image