ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی 5 دانشکده پرستاری در آذربایجان‌شرقی (3 دی 92)

راه‌اندازی 5 دانشکده پرستاری در آذربایجان‌شرقی (3 دی 92)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه‌اندازی پنج دانشکده پرستاری در پنج شهرستان استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، محمدحسین صومی در حاشیه بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بناب با بیان اینکه ما خود را موظف به ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم می‌دانیم، اظهار کرد: ما مصمم هستیم مشکلات درمانی شهرستان بناب را رفع کرده و وضعیت بهداشت را در این شهرستان ارتقاء دهیم.

وی اضافه کرد: با تصویب شورای گسترش آموزش عالی و پیگیری‌های به عمل آمده از سوی نماینده مردم بناب در مجلس و دیگر مسئولان، دانشکده پرستاری در آینده نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد که بعداً به دانشکده پزشکی ارتقاء خواهد یافت.

به گفته وی، بر اساس این مصوبه علاوه بر بناب در شهرستان‌های سراب، اهر، مراغه، مرند و میانه نیز این دانشکده تأسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تأکید بر فعال کردن کارگروه‌های بهداشت و درمان شهرستان، از فرماندار بناب نیز خواست به عنوان رئیس کارگروه بهداشت شهرستان مسائل و مشکلات حوزه سلامت پیگیری شود.

صومی با بیان اینکه در کل استان مشکلات بهداشتی و درمانی داریم، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد با بررسی تمام نیازهای شهرستان‌ها با رعایت تعادل نسبی به رفع نواقص موجود بپردازیم.

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image