ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور مشغول تحصیل هستند

140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور مشغول تحصیل هستند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از وجود 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در کشور خبر داد و گفت: 6 هزار نفر شاهد و ایثارگر خدمات ارزشمندی ارائه داده‌اند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدحسن مؤذنی در گردهمایی بزرگ 2 هزار و 500 نفری دانشجویان، اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار داشت: آرامش و شادی موجب موفقیت جامعه می‌شود که روایات و احادیث ائمه(ع) این موضوع را تایید می‌کند.

وی با بیان اینکه بشارت در قرآن کریم بیش از جنبه انذار است، تصریح کرد: فضای شهادت و ایثارگری باید در تمام سطوح جامعه حاکم باشد و انقلاب اسلامی بر اساس این ارزش‌ها شکل گرفته است.

به گفته معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، افرادی که اسلام را خشن جلوه می‌دهند دشمنان ملت ایران بوده و شهید در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها جان خود را فدا کرده است.

این مسئول با تاکید بر وجود خلا برنامه‌های فرهنگی در کشور، یادآور شد: ضعف و ناتوانی فکری، عدم تشخیص حق از باطل و نداشتن تقوا موجب ورود شیطان و سوءاستفاده دشمنان می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران وحدت را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی منادی وحدت و عدالت در جهان است.

مؤذنی از وجود 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل در کشور خبر داد و گفت: 6 هزار نفر شاهد و ایثارگر خدمات ارزشمندی ارائه داده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها باید پررنگ‌تر شده و ممکن است نقدی نیز صورت گیرد که این نقد سازنده باشد.

آمار بازدید: 189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image