ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کمیته تحول دانشجویان تشکیل می‌شود

کمیته تحول دانشجویان تشکیل می‌شود

مسوول کمیته مشورتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمیته تحول دانشجویان در راستای مشارکت دانشجویی در امور آموزشی تشکیل می‌شود.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، دکتر آسیه‌سادات فتاحی معصوم در همایش توسعه مشارکت دانشجویی در نظام آموزشی، در جمع خبرنگاران، افزود: طرح مشارکت دانشجویان در نظام آموزشی از خرداد 92 پی‌ریزی شده و کمیته مشورتی دانشجویان فعال شده است.


وی ادامه داد: در همین راستا کمیته تحول نیز که از استعدادهای درخشان دانشگاه تشکیل می‌شود، سامان‌دهی شده که در زمینه مشارکت دانشجویان در امور آموزشی فعالیت می‌کند.


مسوول کمیته مشورتی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: کمیته مشورتی دانشجویان در مباحث مختلف مشکلات را شناسایی کرده و برای تصمیم‌گیری راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند.


فتاحی معصوم درباره همایش توسعه مشارکت دانشجویی در نظام آموزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ترمیم انفصال دانشجو از حوزه تعلیم و آموزش است؛ این همایش در راستای مشارکت دانشجو در حوزه آموزشی دانشگاه برگزار می‌شود و در این زمینه دانشجویان ایده‌پردازی کرده و در فرایند آموزشی مشارکت خواهند داشت.


دبیرعلمی همایش توسعه مشارکت دانشجویی در نظام آموزشی گفت: در این همایش تعداد 228 مقاله به دبیرخانه ارسال شده و هشت پنل تخصصی و همچنین سه کارگاه آموزشی در موضوعات خلاقیت، آموزش به روش Q و آموزش پاسخگو برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه «تاکنون هفت طرح پژوهشی در خصوص مشارکت دانشجویان در امور آموزشی به وزارتخانه ارائه شده است» خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در طی دو سال اخیر ارائه شده که از این تعداد، پنج طرح در جشنواره شهید مطهری به نتیجه رسید و دو طرح دیگر نیز به عنوان طرح پیشنهادی در وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت و علوم پزشکی به عنوان مدل پیشنهادی مطرح شده است.

آمار بازدید: 102 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image