ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش افتتاح 2 آزمایشگاه نانو فناوری و زیست‌فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان (19 شهریور 91)

افتتاح 2 آزمایشگاه نانو فناوری و زیست‌فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان (19 شهریور 91)

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از افتتاح 2 آزمایشگاه در پژوهشگاه‎‌های نانوفناوری و مواد پیشرفته و زیست‌فناوری و مهندسی زیستی با هزینه‌ای 600 میلیون تومانی خبر داد.


محمداسماعیل همدانی گلشن رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به افتتاح 2 آزمایشگاه در این دانشگاه گفت: این آزمایشگاه‌ها در پژوهشگاه‎‌های نانو فناوری و مواد پیشرفته و زیست‌فناوری و مهندسی زیستی در پنج‌شنبه هفته گذشته با هزینه‌ای 600 میلیون تومانی با حضور مهدی‌نژاد معاون پژوهشی وزیر علوم افتتاح شد.

وی در تشریح دیگر پروژه‌های این دانشگاه که تا پایان شهریور و مهرماه افتتاح می‌شود، اظهار داشت: مجموعه فرهنگی رفاهی «صدف» یکی از این پروژه‌هاست که برای زندگی راحت‌تر خواهران دانشجو با ظرفیت 200 نفره طراحی شده است.

وی افزود: توسعه آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی، دانشکده صنایع و ساختمان جدید دانشکده نساجی با ظرفیت بالای 8 هزارمتر از دیگر پروژه‌های در دست افتتاح است.

به گفته وی، برنامه ویژه‌ای برای استقبال از دانشجویان کارشناسی‌ارشد و کارشناسی این دانشگاه تحت عنوان «طرح معرفت» در نظر گرفته شده است که امسال قرار است این مراسم که سابقه‌ای 3 ساله دارد، با حضور ملاباشی معاون وزیر علوم برگزار شود.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه نانو فناوری، آزمایشگاه زیست فناوری، آزمایشگاههای دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگاه‎ نانوفناوری دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image