ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان (23 شهریور 92)

پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان (23 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل این دانشگاه خبر داد و گفت: ششم مهرماه پایان مهلت ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس این دانشگاه است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم مصلحی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از ده دانشگاه برتر کشور، گفت: این دانشگاه با داشتن سرمایه انسانی شامل اساتید برجسته و کارکنان مجرب و با تکیه بر ویژگی‌های آموزشی، پژوهشی و تجهیزاتی خود برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 از مهرماه به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در قالب پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام می‌کند.

وی رشته‌های مهندسی مواد، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی نساجی و فیزیک را 7 رشته مورد نظر برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این پردیس عنوان کرد و افزود: مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، فیزیک و شیمی 5 رشته پیش بینی شده برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی شیوه آموزش در این دوره‌ها را مطابق با آئین‌نامه‌های معمول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد و گفت: برخورداری از شرایط عمومی ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی، سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و شرکت در یک مرحله آزمون و حضور در مصاحبه برای انتخاب نهایی از جمله شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس است.

مصلحی با اشاره به تاریخ ششم مهرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای ثبت نام در این دوره‌ها، تصریح کرد: آزمون ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، 12 مهرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، علاقه مندان و متقاضیان ثبت نام از داخل و خارج کشور به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش، مواد درسی، شیوه برگزاری آزمون و غیره می‌توانند حداکثر تا ششم مهرماه به وب سایت این مرکز به نشانی www.pardis.iut.ac.ir مراجعه کرده یا با تلفن 3912719 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی، پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان، پردیس بین الملل، دانشگاه صنعتی اصفهان، رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری، ارشد پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتری پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image