ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اطلاعات 300 هزار کارمند دانشگاه امریکایی لو رفت

اطلاعات 300 هزار کارمند دانشگاه امریکایی لو رفت

وجود حفره امنیتی در سیستم اطلاعات دانشگاه مریلندِ آمریکا، سبب لو رفتن اطلاعات شخصی 300 هزار نفر از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در یک حمله سایبری که روز سه‌شنبه گذشته به پایگاه اطلاعاتی دانشگاه «مریلند» صورت گرفت، اطلاعات شخصی بیش از 309 هزار کارمند و دانشجوی این دانشگاه فاش شد.

«والاس لوه»، رئیس دانشگاه مریلند گفت: پایگاه اطلاعاتی دانشکده «آی تی» در این دانشگاه هدف حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعات آن لو رفته است. این اطلاعات شامل نام، شماره تامین اجتماعی، تاریخ تولد و شماره پرسنلی دانشگاه می‌شود و هیچ گونه اطلاعات دیگری اعم از اطلاعات مالی، سلامتی و شماره‌های تماس افراد منتشر نشده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی هرالد، «لوه» این حمله سایبری را یک اقدام مجرمانه تلقی کرده و گفت: مقامات این دانشگاه در حال انجام تحقیقات دراین‌باره هستند.

طی سال‌های اخیر مشکل امنیت اطلاعات به یک پدیده مرسوم در دانشگاه‌های آمریکا تبدیل شده است چراکه در سال گذشته میلادی (2013) نیز اطلاعات شخصی 74 هزار نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه «دلاوار» منتشر شد. هکرها همچنین در سال 2010 میلادی اطلاعات 750 هزار نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه دولتی اوهایو شامل نام، تاریخ تولد و کد بیمه آنها را منتشر کردند.

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image