ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش مازاد حقوق کارمندان به عهده دانشگاهها است (28 آبان 91)

افزایش مازاد حقوق کارمندان به عهده دانشگاهها است (28 آبان 91)

به گفته معاون اداری مالی وزارت علوم که دانشگاهها می توانند از درآمدهای اختصاصی خود هرگونه افزایش حقوقی را که در هیئت امناهایشان برای کارمندان در نظر گرفتند، پرداخت کنند.


علی اکبر متکان در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: بخشی از حقوق کارمندان دانشگاهها تنها در هیئت امنای آن دانشگاه مصوب شده بود و قرار نبوده از بودجه دولت تامین اعتبار شود.

وی افزود: حقوق کارمندان دانشگاهها به هیچ عنوان کاهش نیافته اما دانشگاهها در هیئت امنای خود مصوب کردند که بخشی از این حقوق را بیشتر افزایش دهند.

وی گفت: این اعمال افزایش به دلیل اینکه در توافقات معاونت اداری مالی وزارت علوم و معاونت نظارت و برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری نبود، حذف شد یعنی وزارت علوم مسئول پرداخت این افزایش حقوق نیست.

معاون اداری مالی وزارت علوم تاکید کرد که دانشگاهها می توانند از درآمدهای اختصاصی خود هر گونه افزایش حقوقی را که در هیئت امناهایشان برای کارمندان در نظر گرفتند، پرداخت کنند.

متکان خاطرنشان کرد: تنها آن بخش از حقوق کارمندان دانشگاهها پرداخت می شود که در مصوبات معاونت اداری مالی وزارت علوم و معاونت نظارت و برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری قرار دارد.

کلمات کلیدی: حقوق کارمندان، حقوق کارمندان دانشگاهها، افزایش حقوق کارمندان، حقوق کارکنان دانشگاهها

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image