ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعزام 500 دانشجوی ایرانی خارج از کشور به عمره مفرده/ زمان اعزام کاروانها

اعزام 500 دانشجوی ایرانی خارج از کشور به عمره مفرده/ زمان اعزام کاروانها

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور از اعزام 500 دانشجوی ایرانی خارج از کشور به عمره مفرده از اوایل سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام سید ابومحمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعزام دانشجویان ایرانی خارج از کشور به عمره مفرده، اظهار داشت: عمره دانشجویی از بدو تاسیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، همواره فعال بوده است. سال گذشته عمره دانشجویی صرفاً برای 250 نفر از دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: اعتقاد مسئولان بر این بود که سهمیه 250 نفر در اختیار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها قرار داده شده و نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور هم می تواند از این سهمیه استفاده کند؛ در نهایت علیرغم ثبت نام دانشجویان، 250 نفر از آنان به عمره مفرده اعزام شدند.

مرتضوی با بیان اینکه در سال جاری به علت تغییراتی که در نهادهای داخل کشور رخ داد وضعیت، مقداری تغییر یافت، ادامه داد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور توانست سهمیه مستقل خود را با اعزام 500 دانشجوی ایرانی خارج از کشور، دریافت کند.

به گفته این مقام مسئول، نزدیک به 2 هزار و 300 نفر در این دوره از عمره دانشجویی ثبت نام کردند و پس از انجام گزینشها، اولویت در اختیار 500 نفر تعیین شده، قرار گرفت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور درباره زمان اعزام این دانشجویان به عمره مفرده، گفت: در نیمه نخست فروردین ماه دو کاروان 250 نفره و در دهه سوم فروردین دو کاروان بعدی اعزام می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می شود از مجموعه نهاد هم در کنار دانشجویان کاروان حضور داشته باشند.

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image