ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام زمان اعزام دانشجویان مجرد به عمره مفرده

اعلام زمان اعزام دانشجویان مجرد به عمره مفرده

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زمان اعزام دانشجویان پسر مجرد به مفره مفرده از 6 اردیبهشت ماه آغاز می شود.




حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فرایند ثبت نام و اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: در حال حاضر به علت اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده فعالیت های مرتبط با عتبات عالیات متوقف شده است.

وی در خصوص زمان اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اعزام دانشجویان پس از ماه مبارک رمضان (تیر ، مرداد) هستیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: در حال حاضر زمان ثبت‌نام و تعداد دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات هنوز مشخص نشده و سهمیه دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات نیز بعد از رایزنی با سازمان حج و زیارت مشخص خواهدشد .

وی با اشاره به ثبت نام عتبات عالیات در برخی دانشگاه ها گفت: با توجه به این مساله که در حال حاضر به علت اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده ثبت نام عتبات عالیات متوقف است دانشگاه هایی که علاقمند باشند در حد یک کاروان خود می توانند ثبت نام کرده و اعزام کنند ولی ستاد عمره و عتبات نظارتی براین کاروان ها نخواهد داشت.

وی در خصوص روند اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده نیز گفت: تا کنون 70 کاروان به عمره مفرده اعزام شده و اعزام دانشجویان متاهل نیز رو به پایان است از 5 و یا 6 اردیبهشت نیز اعزام دانشجویان مجرد آغاز خواهد شد.

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image