ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه اندازی وب سایت انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر

راه اندازی وب سایت انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه اندازی وب سایت اداره کل انجمن‌های علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: این سایت به زودی به دو زبان انگلیسی و عربی نیز خدمات ارائه می‌دهد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری، مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از انجمن‌های علمی برتر این دانشگاه با اشاره به تنوع ساختارها و فعالیت‌های اداره کل انجمن‌های علمی این دانشگاه طی سه سال گذشته افزود: وب سایت این اداره کل راه اندازی شده و دانشجویان می‌توانند فعالیت‌ها، گزارش‌ها و آیین نامه‌های مربوط را در این وب سایت مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: به تمامی انجمن‌های دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شده است که باید دارای یک وب سایت فعال باشند.

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: در وب سایت این اداره کل دستورالعمل بازدید هدفمند دانش آموزان از دانشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است و مدارس از طریق وب سایت این اداره کل می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به بازدید از دانشگاه اقدام کنند.

نادری با اشاره به مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری در اداره کل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: این مرکز از ایده‌ها و فکرهای دانشجویان حمایت می‌کند تا تبدیل به محصول دانش بنیان شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون در مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری 20 ایده دانشجویان تبدیل به محصول دانش بنیان شده است.

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در المپیاد علمی امسال تعداد هفت دانشجوی این دانشگاه رتبه زیر 5 را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابراین گزارش، در مراسم تقدیر از انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی کامپیوتر رتبه نخست، انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک رتبه دوم و انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی نفت رتبه سوم را کسب کردند.

تندیس انجمن‌های علمی برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مدت یک سال به انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر اعطا می‌شود و در سال آینده این تندیس به رتبه نخست انجمن‌های علمی دانشجوی این دانشگاه اختصاص داده می‌شود.

آمار بازدید: 390 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image