ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی برگزاری اولین المپیاد دانش آموزی از مهر امسال

برگزاری اولین المپیاد دانش آموزی از مهر امسال

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز دانش آموزان ایرانی در تمامی برنامه‌ها و مناسبتها، خودشان را با کودکان غزه همدرد دانسته و برای نجات آنان از ظلم و ستم ددمنشان غاصب دعا می‌کنند.


به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مهرزاد حمیدی در مراسم افتتاحییه سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در تبریز اظهار کرد: امروز تبریز در حالی میزبان این رقابتها است که مردم این شهر در سال‌های قبل با نهضت مشروطه نشان دادند که ایران را از جان خود بیشتر دوست دارند.

وی میزبانی تبریزی‌ها در این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که این ایام برای دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات به یاد ماندنی باشد و با خاطراتی خوش این شهر را ترک کنند.

حمیدی از برگزاری بزرگترین المپیاد دانش آموزی کشور از مهر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: یک بشارت برای دانش آموزان ایران دارم و آن برگزاری اولین المپیاد دانش آموزی از مهر ماه امسال در بین تمام مدارس ایران است که این المپیاد با حضور سه میلیون دانش آموز ورزش کار در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ سی و یکمین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور از امروز به مدت دو هفته در سالن ورزشی دانشگاه تبریز آغاز شد و در آن، 2400 دانش‌آموز در پنج رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image