ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه میزبانی دانشگاه تهران از نخستین همایش "بازاریابی و فروش"

میزبانی دانشگاه تهران از نخستین همایش "بازاریابی و فروش"

دانشگاه تهران میزبان نخستین همایش اقتصادی "مهندسی فروش و بازار یابی" خواهد بود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همایش مهندسی فروش و بازاریابی برای اولین بار در ایران از 26 تا 30 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در برگزاری این همایش که اساتید و صاحب نظران این حوزه به ایراد مطالبی در زمینه مباحث اقتصادی می‌پردازند، موسسه‌ای کانادایی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز همراه خواهند بود.

این همایش به ارتباط میان بازاریابی و فروش، آسیب‌شناسی بازاریابی در ایران و بررسی چالش‌های برقراری ارتباط میان بازاریابی ایران و سایر کشورهای جهان می‌پردازد.

موسسه نوآوران دانش با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و نامگذاری سال 92 با نام "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" در نظر دارد، سلسله همایش‌هایی را برای بررسی چالش‌ها و نیازهای اقتصاد ایران برگزار کند و در نخستین گام اقدام به برپایی اولین همایش "مهندسی بازاریابی فروش" در دانشگاه تهران کرده است.

این همایش با حضور اساتید و صاحب نظران ایرانی چون پروفسور سید محمد اعرابی، مهندس بهروز افشار، دکتر محمود محمدیان، دکتر همایون نسیمی، دکتر نیرو شک، مهندس جواد قربانی و همچنین برخی مسئولان اقتصادی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.noavaranedanesh.ir مراجعه یا با شماره تلفن 88986376 تماس حاصل کنند.

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image