ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز فناوری دارویی

امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز فناوری دارویی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امضای 20 توافقنامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و 2 مرکز رشد فناوری دارویی و سلامت تجهیزات پزشکی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن تفقدی ظهر امروز در نخستین نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه، اظهار داشت: در حوزه فناوری نانو در کشور اول هستیم و حمایت ویژه از ثبت اختراعات ملی و بین‌المللی را در دستور کار داریم.

وی در ادامه به 20 مورد توافقنامه با شرکت‌های دانش بنیان و 2 مرکز رشد فناوری دارویی و سلامت تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس برنامه و مجوز وزارت بهداشت، 56 دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی در 11 مرکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرش می‌شوند، اظهار کرد:‌ تا کنون در چهار فراخوان انجام شده، 26 دانشجو در 6 مرکز تحقیقاتی دانشگاه در مقطع دکتری پژوهشی پذیرش شده‌اند.

تفقدی یادآور شد: در حال بیش از 560 نفر از اعضای هیئت علمی، محققان و پژوهشگران از اعضای مراکز تحقیقاتی دانشگاه هستند که این تعداد نقش موثری در تولید علم و ارتقاء جایگاه دانشگاه ایفاء می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:‌ تمامی گروه‌های محقق دانشگاهی اعم از علوم دارویی، دندانپزشکی، پایه پزشکی، پایه داخلی، بالینی جراحی، پرستاری و مامایی، علوم پیراپزشکی و بهداشت، گروه‌های فناور، مقاله اصیل یا مروری چاپ شده در مجله نمایه شده در نمایه نامه ISI با بالاترین IF، مقاله اصیل یا مروری با بیشترین ارجاع (Citation) و گروه محققان آزاد دانشگاه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حمیدرضا بهرامی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: مقوله بهداشت، مهم‌ترین جزء از وظایف لاینفک در اعتلای سلامت بوده که در آن، انسان‌، محور توسعه است.

وی در ادامه به وجود 40 درصد حاشیه‌نشینی شهر مشهد اشاره کرد و گفت: این موضوع به کانونی برای رشد مشکلات اخلاقی و به دلیل مشکلات فرهنگی و اقتصادی شده است.

آمار بازدید: 308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image