ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی کمبود استاد در ویتنام ریشه 207 رشته را زد

کمبود استاد در ویتنام ریشه 207 رشته را زد

به دنبال کمبود استاد، بیش از 207 رشته در 71 دانشگاه ویتنام در سال تحصیلی 2014 میلادی اجازه پذیرش دانشجو را نخواهند داشت.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمبود استاد باعث شده شمار قابل توجهی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه «هانوی» و «دانشکده سینمایی» ویتنام نظیر نویسندگی فیلمنامه، کارگردانی، مهندسی الکترونیک، نویسندگی سینما و تلویزیون، عکاسی، فن‌آوری فیلم و تلویزیون، طراحی صحنه و تئوری و نقد در سال تحصیلی جدید ثبت‌نام نخواهند کرد.

دانشگاه‌های مطرحی نظیر «دانشگاه آموزشی هانوی» نیز ثبت نام از دانشجویان را در هشت رشته آموزش مدنی، آموزش هنر، فن‌آوری اطلاعات، ریاضیات، شیمی، زیست‌شناسی، ادبیات و فلسفه متوقف خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ویتنام نت، در دانشگاه هانوی همچنین چهار رشته آموزش زبان پرتغالی، زبان ایتالیایی، حسابداری، زبان و فرهنگ ویتنامی معلق خواهند شد.

کمبود استاد در ویتنام به حدی است که دانشکده هنرهای زیبای «هو» ثبت نام از دانشجویان رشته‌های موسیقی، آواز، آموزش موسیقی و مطالعات موسیقی را متوقف خواهد کرد.

وزارت آموزش ویتنام اعلام کرد تا دسامبر 2015 میلادی این دانشگاه‌ها استاد کافی خواهند داشت و می‌توانند مجددا در این رشته‌ها ثبت نام کنند.

آمار بازدید: 221 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image