ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تهیه جدول آماری تعداد هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی و کمبود استاد در دانشکده‌های جدید (23 مرداد 92)

تهیه جدول آماری تعداد هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی و کمبود استاد در دانشکده‌های جدید (23 مرداد 92)

دبیر شورای آموزشی دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت با اشاره به کمبود اعضای هیات علمی در دانشکده‌های جدیدالتاسیس، گفت: برای تامین این نیاز در حال جذب دستیار بومی هستیم.



اکبر فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص نیاز به جذب اعضای هیات علمی در دانشکده‌های جدیدالتاسیس دندانپزشکی، اظهارکرد: هم اکنون در حال جذب دستیار بومی هستیم تا نیاز دانشکده‌های جدیدالتاسیس ظرف چند سال آینده حل شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر جدول آماری تعداد اعضای هیات علمی در دانشکده‌های مختلف توسط دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی آماده شده است، تصریح کرد: دانشکده‌های جدیدالتاسیس هم اکنون دانشجو جدید پذیرفته‌اند، بنابراین باید همزمان با ایجاد مقاطع و رشته‌های جدید، کادر هیات علمی را تکمیل کنیم.


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان اینکه اعضای هیات علمی‌ در هر دانشکده به دو طریق تعهد خاص بومی و تعهد عام جذب می‌شوند، گفت: ظرفیت جذب هیات علمی از طریق تعهد خاص بومی تقریبا در حال تکمیل است، اما در مورد تعهد‌های عام باید بررسی شود که کادر هیات علمی کدام دانشکده‌ها تکمیل نیست تا پس از قبولی دانشجویان در آزمون بورد این افراد به دانشگاه‌ها تا زمانی که تعهدهای خاص فارغ‌التحصیل شوند، معرفی شوند.


وی با تاکید بر اینکه مشکلی در دانشکده‌های تیپ یک از لحاظ کمبود اعضای هیات علمی وجود ندارد، اظهارکرد: دانشکده‌های تیپ یک جاذبه لازم و کافی برای استقبال اعضای هیات علمی دارند و کمبودی در این زمینه در دانشگاه‌ها وجود ندارد.

کلمات کلیدی: تعداد هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی، تعداد هیات علمی، دانشکده‌های دندانپزشکی، دندانپزشکی، کمبود استاد در دانشکده‌های جدید، کمبود اعضای هیات علمی در دانشکده‌های جدیدالتاسیس

آمار بازدید: 322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image