ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مهارت‌آموزی 16 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان (5 بهمن 92)

مهارت‌آموزی 16 هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان (5 بهمن 92)

رئیس موسسات کارآموزی آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از آموزش 16 هزار و 574 نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای همدان طی امسال خبر داد.


وهب مختاران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در حال حاضر 181 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان در حال فعالیت هستند که در مجموع آموزش‌های مهارتی 122 حرفه را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای توسط بخش خصوصی و با کسب مجوز از سازمان و براساس برنامه‌های درسی و استانداردهای مهارت آموزش مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تامین عوامل آموزشی واجد شرایط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش فنی اقدام می‌‌کند.

رئیس م‍ؤسسات کارآموزی آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: در 9 ماهه نخست بیش از 3 میلیون و 374 هزار نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده که بیشترین تعداد آموزش‌دیدگان در شهرستان های همدان، ملایر و نهاوند بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این میزان آموزش ارائه شده نزدیک به 6 درصد نسبت به 9 ماهه سال 91 افزایش داشته است.

مختاران فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امور مالی و بازرگانی، عمران، برق، گردشگری، مکانیک، معدن، مخابرات و الکترونیک، اتومکانیک، کنترل و بازار دقیق، صنایع چوب، تاسیسات،صنایع دستی، صنایع غذایی، خدمات آموزشی و بهداشت و ایمنی را رشته‌های زیر پوشش بخش خصوصی عنوان کرد.

وی در پایان سخنانش یادآور شد: آموزش‌دیدگان در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت کسب می‌کنند.

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image