ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از فردا (26 آذر 92)

آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از فردا (26 آذر 92)

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه سال 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 27 آذرماه خبر داد.




دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه سال 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز چهارشنبه 27 آذرماه در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای 330 رشته و 5112 کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز سه شنبه 3 دیماه پایان می‌پذیرد.



وی افزود: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محلهای تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه دیپلم و نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد ، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه صورت می‌گیرد.



مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره‌ها 254 هزار و 200 نفر است.



وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است از طریق کارت‌های شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت و پرداخت مبلغ 106 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image